Aplikacja Mobilna Banku Millennium i limit w koncie

Limit w koncie osobistym jest opcją pozwalającą na szybki dostęp do pieniędzy w nagłych przypadkach. Rozumie to Bank Millennium i daje swoim klientom możliwość szybkiego dostępu do limitu. Od niedawna klienci tego banku mogą otwierać i podwyższać limit w koncie za pomocą Aplikacji Mobilnej Banku Millennium. To kolejny produkt kredytowy dostępny przy wykorzystaniu rozwiązań mobilnych banku. O nowych możliwościach konta wypowiada się Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium:

„Udostępnienie limitu w koncie w Aplikacji Mobilnej jest naturalną konsekwencją naszej strategii rozwoju kanału mobilnego. Przypomnijmy, że Bank Millennium w grudniu ubiegłego roku, jako pierwszy bank w Polsce, uruchomił procesy sprzedażowe Pożyczki Gotówkowej oraz podwyższania limitu karty kredytowej w Aplikacji Mobilnej. Korzystanie z produktów kredytowych jeszcze nigdy nie było tak wygodne. Dzięki udostępnieniu limitu w koncie w Aplikacji Mobilnej, jej użytkownicy w każdej chwili mogą sięgnąć po dodatkowe środki finansowe, z których można korzystać bez odsetek aż przez 7 dni w miesiącu rozliczeniowym. Z badań i rozmów, które regularnie prowadzimy z Klientami wiemy, że właśnie na takie rozwiązania czekają, a błyskawiczny dostęp do produktów kredytowych w wybranym miejscu i czasie to dla nich ważna i przydatna w codziennym życiu funkcja bankowości mobilnej. Potwierdzają to nasze wyniki sprzedażowe.” (Źródło: Bank Millennium, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię