Awaria w Pekao

Bardzo często wspominamy o awariach bankowych. Tym razem problemy nie dotknęły klientów PKO BP, lecz Banku Pekao. Pod koniec tygodnia pojawiły się problemy z podwójnym księgowaniem części transakcji przeprowadzonych przez klientów banku. Dokładnie rzecz biorąc chodzi tu o część transakcji przeprowadzanych za pośrednictwem kart płatniczych. System blokował na rachunkach klientów dodatkowe kwoty dwa razy uwzględniając tą samą operację. Bank zapewnił w piątek, że awaria została już usunięta, a pieniądze znowu będą do dyspozycji klientów bez jakichkolwiek dodatkowych czynności z ich strony.

Tak o całej sytuacji wypowiedział się wczoraj Tomasz Bogusławski z biura prasowego Banku Pekao SA: „Chciałbym zapewnić, ze środki klientom zostaną zwrócone jeszcze dziś. Ten proces już się rozpoczął, pierwsi klienci już za chwilę będą mieli pieniądze zwrócone na rachunek. Klienci nie muszą składać reklamacji, proces jest w pełni automatyczny. Podwójne księgowanie dotyczyło części transakcji, zrealizowanych kartami do rachunku. Wszystkie karty Banku działają teraz poprawnie i klienci bez obaw mogą z nich korzystać. Przepraszamy klientów za zaistniałą sytuację”. (Źródło: Bankier.pl, Radio Zet)

Dodaj swoją opinię