Banki przyjmujące wnioski o świadczenie z programu 500+

Od 1 kwietnia 2016 roku osoby, które chcą się ubiegać o świadczenie z programu Rodzina 500+, mogą składać wnioski o jego przyznanie. W tym celu muszą udać się do urzędu gminy bądź złożyć go za pośrednictwem Poczty Polskiej. Polskie banki, by ułatwić składanie odpowiedniej dokumentacji beneficjentom, dają możliwość wypełnienia i wysłania wniosków drogą internetową – za pomocą bankowości on-line. Wystarczy tylko być właścicielem konta bankowego w jednym z banków oferujących taką możliwość, by za jego pośrednictwem ubiegać się do świadczenie z programu Rodzina 500+.

Porozumienie z Ministerstwem Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej zawarło 18 polskich banków. Wśród nich znajdują się: Bank Pocztowy, PKO Bank Polski, mBank, ING Bank Śląski, Bank Zachodni WBK, Getin Noble Bank, Deutsche Bank, a także Bank Millennium. Grono to zasilają także: Raiffeisen Bank, Bank Pekao, Bank BPH, Alior Bank i FM Bank PBP. Składanie wniosków za pomocą bankowości internetowej umożliwiają: Bank SMART, Credit Agricole, Spółdzielcza Grupa Bankowa, a także Bank Ochrony Środowiska, Bank Polskiej Spółdzielczości oraz Bank Handlowy w Warszawie.

Wypełnienie i wysłanie wniosku jest możliwe po zalogowaniu się na swoje konto w danym banku. Należy szukać go w sekcji „wnioski”.

Dodaj swoją opinię