BZ WBK przemówił głosem Krystyny Czubówny

Bank Zachodni WBK wprowadził nowe rozwiązanie pomagające między innymi osobom niewidomym. W ponad 250 bankomatach przystosowanych do użytku przez osoby niewidome i niedowidzące oraz w serwisie telefonicznym klienci Banku Zachodniego WBK usłyszą głos Krystyny Czubówny. Klienci czekający na połączenie na infolinii mogą usłyszeć znany głos już od 3 sierpnia bieżącego roku. W bankomatach ta opcja jest dostępna od 13 sierpnia 2015 roku. BZ WBK planuje rozbudowę sieci bankomatów przystosowanych dla potrzeb osób niewidomych i niedowidzących.

Na temat nowych rozwiązań wypowiedział się Bartosz Wolny, dyrektor Obszaru Segmentu Klienta Indywidualnego w Banku Zachodnim WBK: „Zależało nam na przyjaznym i budzącym pozytywne skojarzenia głosie, dlatego zaprosiliśmy do współpracy Krystynę Czubównę, którą zna chyba większość Polaków. Jesteśmy przekonani, że komunikaty w bankomatach oraz na infolinii wypowiadane jej niezwykle charakterystycznym głosem, są dla naszym klientów ciekawym i pozytywnym zaskoczeniem.”

Dodaj swoją opinię