ChatBoty w ING, Citi Handlowym i Banku Millenium

Posiadacze kont w Banku Credit Agricole od końca zeszłego roku mogą korzystać z usług chat bota KrEdytki, z którym można porozmawiać na Messengerze. Uruchomienie podobnych robotów zapowiadają kolejne trzy banki – ING Bank Śląski, Citi Handlowy i Bank Millennium. W bankowości internetowej ING bot pojawi się już wkrótce.

Chat bot jest robotem, z którym można porozmawiać o bieżącej ofercie banku – zarówno o kontach bankowych, jak i innych produktach danego banku. W Ing Banku Śląskim w pierwszym etapie będzie on dostępny dla klientów bankowości internetowej w zakładce „Pomoc”, gdzie klient będzie mógł wpisać pytania z zakresu funkcjonalności bankowości internetowej Moje ING. Bot będzie udzielał odpowiedzi oraz kierował do odpowiedniej funkcjonalności.

Chatbota chce uruchomić także Bank Millennium, dzięki czemu klienci będą mogli poprzez rozmowę tekstową lub głosową wykonać wiele operacji bankowych, m.in. dokonywać przelewów, sprawdzić stan konta i historię transakcji, a także szczegóły produktów. i wiele innych – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Nad wdrożeniem chatbota dla posiadaczy kont zastanawiają się kolejne banki – BZ WBK, BGŻ BNP Paribas i Citi Handlowy. Obecnie jedynym działającym chat botem w bankowości jest KrEdytka. Skorzystać z jej pomocy mogę osoby, które wejdą na fanpage KrEdytki na Facebooku i uruchomią okienko Messengera. Chat bot wspomaga w tym przypadku sprzedaż kredytów gotówkowych.

Dodaj swoją opinię