Doradztwo mobilne

Raiffeisen Polbank testuje mobilne doradztwo video. W ramach testów udostępnił klientom segmentu Premium nowy sposób komunikacji z bankiem – Video Advisor. To robocza nazwa usługi pozwalającej na kontakt wideo, klienta i jego osobistego doradcy za pośrednictwem urządzeń mobilnych. To już kolejny krok banku w rozwoju nowoczesnych form komunikacji przy wykorzystaniu telefonów komórkowych i tabletów. Mówi Dyrektor Departamentu Bankowości Osobistej w Raiffeisen Polbank. Artur Mojecki:

„Jesteśmy pierwszym bankiem na rynku, który zaoferował klientom segmentu Premium możliwość rozmowy z ekspertem poprzez urządzenia mobilne. Dostrzegając zmiany preferencji klientów i dbając o maksymalny komfort, dostarczamy bankową wiedzę bezpośrednio do ręki klienta. Sytuacja na rynkach finansowych jest bardzo zmienna, co wymaga dynamicznej relacji między klientem, a doradcą. Dzięki współczesnej technologii możemy zmienić sposób kontaktu zachowując formułę rozmowy „twarzą w twarz”. Docelowo całość relacji bankowej z klientem segmentu Premium, łącznie z pełną obsługą operacyjną oraz możliwością zakupu również najbardziej złożonych produktów inwestycyjnych, będzie prowadzona w oparciu o urządzenia mobilne”. (Źródło: Raiffeisen Polbank, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię