Gwiazda Jakości Obsługi 2015 dla mBanku

Po raz kolejny mBank został wyróżniony za jakość obsługi klienta. Bank otrzymał prestiżowy tytuł Gwiazda Jakości Obsługi 2015. To już kolejne wyróżnienie w tym rankingu. Ranking jest tworzony w oparciu o zdanie klientów, którzy wypowiadają się na temat firm oraz jakości obsługi, jakie są przezeń świadczone. Pierwsze miejsce dla mBanku dowodzi, że klienci docenili obsługę, jaką dla nich przygotowano w banku oraz pozytywnie ocenili działanie banku w tym kierunku.

Wśród laureatów nagród znajdują się przedsiębiorstwa będące liderami w swoich branżach i jednocześnie najbardziej docenione i rekomendowane przez klientów. Polski Program Jakość Obsługi przez cały czas trzyma rękę na pulsie i sprawdza jak wyglądają poszczególne przedsiębiorstwa z punktu widzenia klienta i jego obsługi. Użytkownicy programu decydują o tym, która firma zasługuje na wyróżnienie zamieszczając swoje opinie na specjalnej platformie internetowej. „Badania Polskiego Programu Jakość Obsługi wskazują, że aż 6 na 10 Polaków rezygnuje z zakupu przez złą obsługę. Szacuje się, że zadowolony konsument rekomenduje firmę 3 osobom, a niezadowolony zniechęci 11.” Jak będzie w przyszłej edycji – zobaczymy.

Dodaj swoją opinię