JAKOŚĆ ROKU 2014 dla Plus Banku

Plus Bank otrzymał prestiżowe godło JAKOŚĆ ROKU 2014 za Konto Plus. Rachunek bankowy został uznany za USŁUGĘ ROKU 2014. Kapituła konkursu doceniła wygodę użytkowania i korzyści płynące z posiadania samego konta oraz łączenie usług z dziedziny bankowości, telekomunikacji i mediów z myślą o klientach PlusBanku, Plusa i Cyfrowego Polsatu. Na temat oferty i nagrody wypowiada się Michał Przybylski; Dyrektor Biura Jakości i Reklamacji PLUS BANK S.A.:

„Akceptowalna na całym świecie karta debetowa MasterCard PayPass wydawana do konta Plus stanowi zarazem Kartę Korzyści w programie PASZPORT KORZYŚCI. Dla klientów PlusBanku, Plusa i Cyfrowego Polsatu to przepustka do świata zniżek i nagród u partnerów programu. Nagroda JAKOŚĆ ROKU bardzo nas cieszy, zwłaszcza, że otrzymujemy ją po raz kolejny (poprzednio za Zintegrowany System Zarządzania). Dlatego Organizator przyznał nam niezależnie bezterminowy tytuł JAKOŚĆ ROKU – BRĄZ. Nawiązaliśmy w ten sposób do ostatniego sukcesu polskich szczypiornistów.” (Źródło: Plus Bank, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię