Oddziały Smart w Polsce

Citi Handlowy otworzył kolejny oddział Smart, tym razem w Warszawie. Miało to miejsce 9 grudnia. Polska jest pierwszym krajem w Europie, w którym wprowadzono takie placówki. Od 3 lat podobne oddziały istnieją na rynku azjatyckim. Czym są takie placówki i na czym polega ich wyjątkowość? O różnicach między oddziałem Smart i zwykłą placówką bankową oraz zaletach wprowadzanego na nasz rynek rozwiązania wypowiedział się Sopnendu Mohanty, Regionalny Szef Sieci Oddziałów Smart:

„Tym, co wyróżnia oddział typu Smart, oprócz nowoczesnego wystroju, jest szybka, wręcz natychmiastowa, obsługa, inteligentne procesy oraz intuicyjne technologie. Jeśli spojrzymy na taki oddział, widzimy, że wszystkie sprawy klienta – wypłata gotówki, zmiana adresu czy inna transakcja – obsługuje jeden pracownik. Wskaże on klientowi bankomat, gdzie może wypłacić gotówkę, zaprowadzi do części wyposażonej w tablety i pokaże, w jaki sposób zmienić np. dane rachunku, czy wreszcie zaprezentuje wielkoformatowe ekrany dotykowe, gdzie klienci mogą zapoznać się z aktualną ofertą”. Do końca 2014 roku Citi Handlowy chce mieć w swojej sieci 25 takich oddziałów. (Źródło: Citi Handlowy)

Dodaj swoją opinię