Oszczędzanie to powtarzanie – ING

Od 22 czerwca ING Bank Śląski prowadzi nową kampanię reklamową kont oszczędnościowych. Szereg spotów zachęca do pracy nad sobą i wykształcenia postawy regularnego odkładania środków finansowych. Bank promuje jednocześnie swoją ofertę kont oszczędnościowych z oprocentowaniem na poziomi 3% w skali roku. Konta skierowane są do nowych jak i obecnych klientów banku Tak o kampanii mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej ING Banku Śląskiego:

„Tylko co piąty Polak oszczędza regularnie. Większość deklaruje, że odkłada pieniądze od czasu do czasu – wynika z tegorocznego badania „Finansowy Barometr ING”. Jeśli już oszczędzamy, musimy wyznaczyć sobie konkretny cel. Ponad 40% Polaków przyznaje, że do oszczędzania może ich zmobilizować jedynie wyraźny powód np. wakacje. To dwa razy większy odsetek niż w Holandii, gdzie nawyk oszczędzania jest bardzo silny. Dlatego tak ważne jest, aby zachęcać Polaków do wypracowywania i utrwalania postawy oszczędzania dla samego oszczędzania. Bo oszczędzanie to powtarzanie.” (Źródło: ING Bank Śląski, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię