Raiffeisen Polbank promuje Konto Wygodne

Raiffeisen Polbank przygotował nową kampanię reklamową promującą Konto Wygodne. Głównym przesłaniem kampanii jest to, że wszystko co zyskujemy jest efektem pracy i konsekwencji w działaniu. Jest to nawiązanie do możliwości, jakie daje konto. Klienci, którzy aktywnie będą używać kart wydanych do konta oraz systematycznie przelewać na nie wynagrodzenie mogą liczyć nawet na 340 zł premii. Kampania promuje też lojalność wobec banku. Im dłużej klient jest z Raiffeisen Polbank tym na większe korzyści może liczyć.

Bank promuje swoją ofertę w Internecie i telewizji. Tak na temat kampanii wypowiada się Izabela Kochańska, Dyrektor Departamentu Marketingu Detalicznego Raiffeisen Polbank: „Oparliśmy kampanię na prostej obserwacji, że to nie przypadek decyduje o sukcesie, ale do jego osiągnięcia potrzebne jest zaangażowanie i konsekwencja w działaniu. Nic nie dzieje się przecież samo z siebie. W przypadku naszego Konta Wygodnego klient może zyskać realne pieniądze – wystarczy, że będzie na swój rachunek przelewał wynagrodzenie i korzystał z niego płacąc za zakupy kartą do konta. Do tej koncepcji idealnie pasowała postać Justyny Kowalczyk, która również nie szczęściu zawdzięcza swoje zwycięstwa, ale zaangażowaniu i konsekwentnemu realizowaniu przyjętych założeń”. (Źródło: Raiffeisen Polbank, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię