Twitter i Bank Millennium

Media społecznościowe odgrywają ogromną rolę w życiu wielu ludzi. Zauważają to również banki coraz chętniej wykorzystując Internet i jego możliwości do promowania swojej ofert oraz zdobywania nowych klientów. Bank Millennium uruchomił właśnie swój profil na Twitterze. Dzięki temu klienci mają teraz szybki dostęp do najświeższych informacji dotyczących banku. Profil banku dostępny jest dla wszystkich zalogowanych użytkowników portalu społecznościowego Twitter.

Użytkownicy mogą śledzić informacje z Banku Millennium za komputerach, tabletach i smartfonach (urządzeniach mobilnych). O nowych sposobach komunikacji z klientami opowiada Iwona Jarzębska, Dyrektor ds. Public Relations w Banku Millennium: „Media społecznościowe stają się dla Banku Millennium coraz istotniejszym kanałem komunikacji z interesariuszami. Po otwarciu profilu na LinkedIn, dziś uruchamiamy nowy kanał na Twitterze, dający możliwość prowadzenia dyskusji w gronie ekspertów. Publikowane przez naszych ekspertów treści będą stanowić wartościowe źródło informacji i zachęcać do rzeczowych dyskusji.”

Dodaj swoją opinię