Zmiany w serwisie bankowości internetowej i aplikacji mobilnej Banku Millennium

Bank Millennium udostępnił klientom nową historię transakcji w Millenecie i aplikacji mobilnej. Teraz dzięki innowacyjnemu rozwiązaniu klienci mogą szybciej i wygodniej dodawać do transakcji zdjęcie paragonu, faktury lub gwarancji, dodatkowy opis transakcji oraz tagi, a także zaznaczyć na mapie lokalizację transakcji. Dzięki ostatniej aktualizacji aplikacja mobilna Banku Millennium ma nowe menu oraz nową skrzynkę wiadomości.

Nowa historia transakcji dostępna jest dla kont osobistych i kart płatniczych. Klient ma może teraz dodawać załączniki w formatach jpg, pdf, png, gif, jpeg, w rozmiarze wynoszącym maksymalnie 1,5 MB każdy, a także definiować własne tagi, co pozwala na szybkie wyszukanie konkretnych transakcji. Dodanie rozszerzonych szczegółów transakcji w aplikacji mobilnej jest możliwe od razu po wykonaniu przelewu lub płatności BLIKIEM, bezpośrednio na powiadomieniu o wykonaniu transakcji, a także po wejściu w historię, a następnie w konkretną transakcję. Pozostałe zmiany w menu aplikacji umożliwiają łatwiejszy, bardziej intuicyjny dostęp do konta, mobilnych płatności oraz innych funkcji i znacznie upraszczają poruszanie się po aplikacji. Nowością jest także intuicyjna skrzynka wiadomości w aplikacji mobilnej oraz odświeżona skrzynka wiadomości w Millenecie.

Dodaj swoją opinię