Aplikacja Mobilna Banku Millennium ma już ponad 100 tysięcy użytkowników. Stanowi ona główny kanał dostępu do kont oraz sposób kontaktu z bankiem dla wielu z nich. Co więcej, aplikacja przygotowana przez Banku Millennium jest najlepiej ocenianą aplikacją przez użytkowników sklepu Google Play w kategorii aplikacji finansowych. Tak o sukcesie Aplikacji Mobilnej Banku Millennium mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium:
„W ostatnim czasie obserwujemy bardzo szybki przyrost liczby użytkowników bankowości mobilnej. Jest to wynik rosnącej popularności tego kanału oraz wprowadzanych przez nas innowacji i usprawnień, często zgłaszanych przez samych klientów. Znacznie uprościliśmy proces aktywacji i wprowadziliśmy widgety przed zalogowaniem, dzięki którym użytkownicy mogą za pomocą jednego kliknięcia zobaczyć saldo rachunku. Stale udostępniamy nowe funkcje i rozwiązania, dbając o wysoki poziom bezpieczeństwa. Użytkownicy Aplikacji Mobilnej mogą też liczyć na dodatkowe korzyści, takie jak np. 3-miesięczna Lokata Mobilna z promocyjnym oprocentowaniem nawet 4,5% w skali roku czy promocja Happy Hours. Klienci doceniają te starania.” (Źródło: Bank Millennium, prnews.pl)