ING Bank Śląski przygotował kampanię promującą Konto Direct. W ramach tej kampanii bank zachęca do Bankowania po swojemu. Jest to już druga odsłona kampanii promującej tę ofertę rachunków bankowych przygotowanych przez ING Bank Śląski. Głównym celem kampanii jest zachęcenie klientów do aktywnego korzystania z rozwiązań mobilnych i aplikacji mobilnej przygotowanej przez ING. Bank ustawicznie rozbudowuje i wzbogaca swoją aplikację mobilną – ING BankMobile.
Dzięki temu daje klientom nowe możliwości. Osoby korzystające z aplikacji mogą przelewać pieniądze na numer telefonu odbiorcy (bez podawania numeru rachunku), płacić przy wykorzystaniu kodów BLIK czy na przykład technologii NFC. Kampania wystartowała 16 sierpnia 2015 roku. Można ją zobaczyć w stacjach telewizyjnych oraz w Internecie i innych środkach masowego przekazu. Za kampanię ING Banku Śląskiego odpowiedzialne są takie firmy jak: Brain, Lowe Media, GONG. Materiały promocyjne wspierające kampanię dostępne są również w placówkach banku.