Bezpieczne pieniądze

Narodowy Bank Polski ruszył z kampanią „Bezpieczne pieniądze” związaną bezpośrednio z wprowadzeniem do obiegu nowych banknotów wyposażonych w zmodernizowane zabezpieczenie. Udział w kampanii weźmie szereg instytucji publicznych oraz firm komercyjnych uczestniczących w obrocie gotówkowym lub z nim związanych. W dniach 5-6 kwietnia odbędą się w Centrali NBP Dni Otwarte, a tematem przewodnim będzie właśnie modernizacja zabezpieczeń bankowych.

ZUS rozpoczął już akcję informacyjną wysyłając odpowiednie ulotki wraz ze standardową korespondencją do przeszło 8,5 miliona osób (informacje otrzymało już około 2 milionów). Michał Jonczyński, członek zarządu ZUS wyjaśnia: „Docierają do nas liczne sygnały, że nasi klienci chwalą kolportaż informacji NBP o nowych zabezpieczeniach banknotów w korespondencji ZUS. Dla nas zaś ważnym jest, aby grupa starszych klientów ZUS była dobrze i jak najszerzej poinformowana o nowych zabezpieczeniach polskich banknotów, to oni bowiem najczęściej narażeni są na rożne próby fałszerstw i oszustw”. (Źródło: NBP, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię