Bank Millennium udostępnił swoim klientom, którzy posiadają konto oraz korzystają z aplikacji na telefon komórkowy możliwość zakupu biletów komunikacji miejskiej oraz biletów parkingowych właśnie poprzez aplikację mobilną. Pasażerowie komunikacji miejskiej mogą teraz szybko i wygodnie kupić bilet, skasować go i okazać w telefonie kontrolerowi. Kierowcy pojazdów natomiast zapłacą telefonem za faktyczny czas parkowania, bez konieczności płacenia z góry jak to działa w parkomacie. Korzystanie z usługi jest bardzo proste. Wystarczy zalogować się do aplikacji i wybrać z menu opcję Bilety i parkomaty.
Aby kupić bilet komunikacji miejskiej, należy wybrać miasto, przewoźnika i typ biletu i skasować bilet w aplikacji. Okazanie go kontrolerowi nie wymaga dostępu do Internetu. Kiedy klient zechce zakupić bilet parkingowy, wystarczy, że poda numer rejestracyjny samochodu, wybierze miasto, strefę i czas ważności biletu oraz pozostawi za szybą winietę moBILET dostępną bezpłatnie w Biurze Strefy Płatnego Parkowania lub kartkę z napisem „moBILET”. Użytkownik może także nie określać limitu czasowego i w dowolnym momencie zakończyć. W każdym przypadku klient płaci jedynie za faktyczny czas postoju.