Problemy z systemami informatycznymi i realizacją transakcji, czy to wypłaty pieniędzy z bankomatu czy płatności bezgotówkowych, to zmora nowoczesnej bankowości. Tym razem problemy dotknęły nie PKO BP, a Banku BPH. Od kilku dni jego klienci mają kłopoty z transakcjami w systemie bankowości internetowej. Nie mogą na przykład zalogować się do systemu. Co na to sam bank? BPH przyznaje, że w ostatnim tygodniu pojawiły się problemy i niektórzy klienci mogli mieć utrudniony dostęp do swoich środków. Zaznacza również, że pracuje nad usunięciem problemów.
Oficjalne stanowisko banku przedstawia Joanna Nagierska (Bank BPH): „Potwierdzamy, że niektórzy klienci mogli mieć przejściowe problemy z logowaniem do systemu bankowości internetowej i realizacją wybranych transakcji. Były one związane ze zmianami wprowadzanymi w systemach informatycznych. Bank pracuje nad rozwiązaniem tych kwestii. Nie spodziewamy się już podobnych problemów, natomiast nie możemy wykluczyć, że w pojedynczych przypadkach mogą wystąpić jeszcze przejściowe trudności”. (Źródło: Bankier.pl)