Mimo że system banku PKO BP już działa klienci wciąż mają problem. Chodzi tu o odzyskanie błędnie zaksięgowanych środków. Dotyczy to zarówno klientów banku jak i użytkowników bankomatów Euronet. Bank anulował już wszystkie blokady środków nałożone, pomimo że klienci transakcji takich nie zlecili. Jest jednak problem z transakcjami, które już zostały zaksięgowane. W takim przypadku klienci muszą zgłosić do banku reklamacje. Zgodnie z prawem PKO BP ma 30 dni na rozpatrzenie takowych. Wszyscy klienci, którzy czują się pokrzywdzeni powinni niezwłocznie skorzystać z tego prawa.
Jeżeli bank nie uwzględni ich reklamacji mogą złożyć skargę do Komisji Nadzoru Finansowego bądź wejść na drogę sądową. Przypomnijmy, że ostatni weekend był nieprzyjemny dla klientów PKO BP i użytkowników bankomatów sieci Euronet. Bankomaty odmawiały wypłaty środków, a transakcje były zapisywane, jako zrealizowane. Problemy pojawiały się również przy płatnościach kartami. Najgorzej mają ci, którzy postanowili wypłacić większą sumę lub zrealizować większą transakcję. Teraz nie mają pieniędzy w kieszeni, a transakcje są zaksięgowane. Jedyna droga do odzyskania środków to wspominana reklamacja.