eKonto mobilne i 4%

Oferta mBanku eKonto mobilne to bardzo ciekawy produkt oprocentowany na poziomie 4% w skali roku. Bank postanowił wznowić kampanię reklamową tego konta i przygotował dwa nowe spoty. W przygotowaniu kampanii brali udział: agencja Grey, dom mediowy Mindshare i dom produkcyjny Flota Filmowa. Konto będzie szeroko promowane w telewizji, Internecie i czasopismach. Działania mediowe obejmą również outdoor oraz aktywności ambientowe. Innowacją będzie wykorzystanie przez mBank citylightów z nadajnikiem NFC.

Tak na temat oferty eKonta mobilnego z oprocentowaniem na poziomie 4% i jego promocji wypowiada się Piotr Jakubowski, ekspert w Departamencie Marketingu Bankowości Detalicznej mBanku: “Celem naszej jesiennej odsłony reklamowej jest pokazanie, że mBank nadążą za klientami – bez względu na to, czy korzystają z niego mobilnie, on-line czy w placówkach. Dzięki temu z rozwiązań banku mogą korzystać osoby o różnych potrzebach, znajdujące się np. na różnych etapach kariery zawodowej.” (Źródło: mBank, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię