ING Bank Śląski zwiększył właśnie dostępność swoich usług dla osób niesłyszących. Oferuje pomoc profesjonalnego tłumacza posługującego się polskim językiem migowym za pośrednictwem łącza wideo. Rozmowa odbywa się w czasie rzeczywistym. Tego typu pomoc jest obecnie dostępna w 392 oddziałach banku na terenie całego kraju. ING był pierwszym bankiem w Polsce, który zaoferował tego typu pomoc. Bank zorganizował specjalną kampanię informacyjną promującą nowe rozwiązania. Pilotażowy program obsługi klientów niesłyszących ruszył w 2014 roku.
Na temat dostępności i nowych rozwiązań wypowiedział się Krystian Setera Dyrektor Departamentu Strategii i Wsparcia Dystrybucji w ING Banku Śląskim: „Zwiększyliśmy dostępność obsługi osób niesłyszących z 20 oddziałów do blisko 400. Dzięki pomocy tłumacza języka migowego możemy porozumieć się także z tymi klientami. Chcemy dotrzeć do każdego klienta, a dzisiejsze możliwości technologiczne nam to umożliwiają. Wierzymy, że budujemy w ten sposób nowy standard obsługi klienta niesłyszącego.”