ING przyjazny dla niesłyszących

ING Bank Śląski zwiększył właśnie dostępność swoich usług dla osób niesłyszących. Oferuje pomoc profesjonalnego tłumacza posługującego się polskim językiem migowym za pośrednictwem łącza wideo. Rozmowa odbywa się w czasie rzeczywistym. Tego typu pomoc jest obecnie dostępna w 392 oddziałach banku na terenie całego kraju. ING był pierwszym bankiem w Polsce, który zaoferował tego typu pomoc. Bank zorganizował specjalną kampanię informacyjną promującą nowe rozwiązania. Pilotażowy program obsługi klientów niesłyszących ruszył w 2014 roku.

Na temat dostępności i nowych rozwiązań wypowiedział się Krystian Setera Dyrektor Departamentu Strategii i Wsparcia Dystrybucji w ING Banku Śląskim: „Zwiększyliśmy dostępność obsługi osób niesłyszących z 20 oddziałów do blisko 400. Dzięki pomocy tłumacza języka migowego możemy porozumieć się także z tymi klientami. Chcemy dotrzeć do każdego klienta, a dzisiejsze możliwości technologiczne nam to umożliwiają. Wierzymy, że budujemy w ten sposób nowy standard obsługi klienta niesłyszącego.”

Dodaj swoją opinię