Klienci ING Banku Śląskiego mogą już korzystać z nowej formy płatności mobilnej – BLIK. Dzięki nowemu rozwiązaniu klienci mogą płacić telefonem w tradycyjnych punktach handlowo – usługowych oraz w Internecie. Ponadto mogą wypłacać pieniądze z bankomatów. Do korzystania z nowej formy płatności wystarczy konto osobiste w ING oraz aplikacja mobilna ING BankMobile. Do płatności za pośrednictwem BLIK potrzebny jest tylko telefon komórkowy. Aby zapłacić w sklepie czy też innym punkcie handlowo – usługowym należy aktywować aplikację i pobrać odpowiedni kod.
Następnie należy wprowadzić go w terminalu płatniczym (wpisać na klawiaturze). BLIK umożliwia tworzenie tak zwanych czeków, czyli kodów (dziewięciocyfrowych), które można wykorzystać później, nawet gdy użytkownik nie ma dostępu do telefonu i Internetu. Kody te mogą być udostępniane innym osobom w celu realizacji transakcji. Aplikacja mobilna ING Banku Śląskiego (ING BankMobile) potrzebna do używania BLIK działa na urządzeniach mobilnych z systemami BlackBerry 10, Windows Phone 8.0, Android 2.2 oraz iOS 6 oraz nowszymi. (Źródło: ING Bank Śląski, prnews.pl)