TNS Polska we współpracy z „Pulsem Biznesu” po raz kolejny przygotował ranking „Jakość na Bank”. Ponownie pierwsze miejsce zajął w nim MultiBank i okazał się najlepszym bankiem pod względem jakości obsługi we swoich placówkach. Ranking przygotowano na podstawie badań przeprowadzonych w maju 2013 roku. Pod lupę wzięto prawie 1600 oddziałów 20 banków detalicznych. Badania zostały przeprowadzone metodą tajemniczego klienta. Pod uwagę brano sposób przyjęcia klienta czy jakość analizy jego potrzeb. Innym ważnym elementem wpływającym na końcową ocenę ankietera była forma zakończenia spotkania z klientem.
Oczywiście nie obyło się bez oceny poziomu wiedzy doradców na temat oferty konkurencji. Jak się okazało kolejny raz pracownicy MultiBanku okazali się bezkonkurencyjni. Bank nie tylko obronił swoją pozycję, ale polepszył uzyskany rezultat. Dzięki temu potwierdziła się opinia o tym, iż wysoki standard obsługi w placówkach banku może być jego wizytówką. Na marginesie warto zauważyć, iż w skutek łączenia struktur Grupy BRE marka MultiBank zostanie zastąpiona przez mBank. Już teraz w placówkach MultiBanku dostępna jest oferta dla klientów mBanku. Tego rodzaju zmiany mają nie wpłynąć jednak na jakość usług w samych placówkach.