Kampania promująca konto Getin Up

Dziś rozpoczęła się nowa kampania marketingowa Getin Banku. Produkty promowane w kampanii marketingowej banku to karta debetowa z wyświetlaczem, na którym można sprawdzić stan konta oraz darmowe 1000 zł limitu kredytowego. Dodatkowo pierwszy tysiąc złoty limitu kredytowego jest dostępny bez prowizji i bez oprocentowania na rok. Dzięki temu klienci banku będą mieli dostęp do rezerwy finansowej, którą będą mogli wykorzystać w każdej chwili. Atrakcją konta jest dostępność pierwszej na świecie karty MarsterCard Display, która wyposażona jest w wyświetlacz.

Umożliwia ona kontaktowanie się z bankiem bez konieczności użycia telefonu lub komputera. Dzięki wspominanemu wyświetlaczowi oraz mini klawiaturze możliwe jest sprawdzenie stanu konta, wykorzystanie karty, jako token do bankowości internetowej czy przeczytanie wiadomości od banku. W tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu branży reklamowej Cannes Lions karta MarsterCard Display otrzymała tytuł Światowej Innowacji. Nowe możliwości to element strategii promującej ideę praktyczności w Getin Banku.

Dodaj swoją opinię