Kampania reklamowa Pocztowego Konta ZawszeDarmowego

Bank Pocztowy przygotował nową kampanie reklamową. Tym razem promuje Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Rozpoczęta 20 września (konto znajduje się w ofercie od 15 września) kampania potrwa do końca listopada. Główna metoda, jaką bank chce trafić do klientów to spoty telewizyjne. Kampania będzie prowadzona również w placówkach banku oraz Poczty Polskiej. Krótkie filmy reklamowe dostępne będą również w Internecie. Tak na temat oferty wypowiada się Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Departamentu Marketingu i PR Banku Pocztowego:

„Kampania promuje nową ofertę Banku Pocztowego – Pocztowe Konto ZawszeDarmowe. Bohaterom naszego spotu towarzyszą Aniołowie. Pozytywna postać Anioła Stróża pomaga nam zakomunikować fakt, że Klienci Banku Pocztowego to ludzie rozsądni, odpowiedzialnie traktujący swoje pieniądze. A Bank Pocztowy opiekuje się nimi, dba o ich wygodę, spokój i bezpieczeństwo, oferując uczciwą ofertę i będąc zaufanym strażnikiem finansów. Kampania telewizyjna prezentuje również nasze nowe logo.” (Źródło: Bank Pocztowy, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię