Niedługo klienci PKO Banku Polskiego mogli cieszyć się z prawidłowo działającego systemy bankowego. Tuż przed weekendem doszło do kolejnej awarii. Tym razem posłuszeństwa odmówił system bankowości elektronicznej. Z tego, co wiadomo udało się już przywrócić jego funkcjonowanie. Tym niemniej kolejna awaria i problemy w tak krótki odstępie nie są dobrą reklamą dla jednego z największych banków w naszym kraju. Klienci w piątkowy wieczór mieli problem z dostępem do serwisów iPKO oraz Inteligo. Jeszcze przed północą udało się przywrócić prawidłowe działanie serwisów i klienci uzyskali do nich dostęp.
Rodzi się jednak pytanie czy to już koniec? Czy kolejne dni, tygodnie przyniosą kolejne problemy? Jak wiemy PKO BP wraz z kilkoma innymi bankami planuje uruchomienie wspólnego systemu bankowości mobilnych. Obecne problemy nie są zbyt dobrą reklamą dla tego poważnego przedsięwzięcia. Pozostaje mieć nadzieję, że problemy z systemami komputerowymi to już przeszłość, a bank dołoży wszelkich starań by zapobiec podobnym wypadkom w przyszłości.