Rozpoczęła się kampania reklamowa, której zadaniem jest promowanie Konta Direct dla Firmy oferowanego przez ING Bank Śląski. Podstawą kampanii jest prezentowanie zalet bankowości mobilnej, która może w znaczący sposób wpłynąć na lepsze wyniki klientów (w tym wypadku firm). Samo Kont Direct dla Firmy zostało wprowadzone do oferty banku w sierpniu 2014 roku. Podstawową cechą rachunku jest promowanie aktywności klientów. W tym wypadku aktywność oznacza przelewy do ZUS lub US bądź zasilanie konta, co miesiąc kwotą minimum 2 tysięcy zł.
Każdy klient, który spełni wymienione wyżej warunki nie płaci za prowadzenie rachunku oraz za krajowe przelewy internetowe w złotówkach. Dodatkowo klienci mają możliwość darmowego wypłacania środków we wszystkich bankomatach w kraju i wpłacania we wszystkich wpłatomatach ING. Korzystanie z wplatomatów i bankomatów nie jest uzależniona od aktywności. Hasłem towarzyszącym promocji są słowa z jednej z reklam: „Każdy pomysł na życie jest dobry, a najlepszy jest Twój. Aplikacja mobilna wspiera tych, którzy chcą prowadzić biznes po swojemu”.