Konto Direct – nowa kampania reklamowa

ING Bank Śląski kontynuuje promocję Konta Direct. Tym razem w kampanii reklamowej stawia na ukazanie zalet bankowości mobilnej i podkreślenie szybkości działania bankowości dostępnej za pośrednictwem telefonów komórkowych. Właśnie w rozwiązaniach mobilnych bankowcy widzą przyszłość finansów (globalnych i osobistych). Dlatego stawiają na ulepszanie i promowanie rozwiązań pozwalających na szybkie i mobilne zarządzanie pieniędzmi. Oto, co na temat samych rozwiązań i kampanii reklamowej ma do powiedzenie Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w ING Banku Śląskim, Barbara Pasterczyk:

„Świat przyśpiesza w ogromnym tempie. Żyjemy w kulturze nanosekundy. Widzimy to także w branży finansowej. Pod koniec pierwszego kwartału tego roku liczba użytkowników bankowości mobilnej w Polsce była dwukrotnie wyższa niż rok wcześniej. Nasza aplikacja ING BankMobile na smartfony i tablety została do tej pory ściągnięta już ponad 575 tys. razy.”

Dodaje również: „Wiemy, że posiadacze Konta Direct doceniają szybkość przelewu wykonywanego w naszej aplikacji. Z ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników ING BankMobile wynika, że w przypadku 75% naszych klientów wykonanie tej transakcji trwa nie dłużej niż 1 minutę. Często, więc etap poszukiwania zawieruszonego gdzieś telefonu okazuje się być najbardziej czasochłonną i najtrudniejszą częścią mobilnego bankowania.” (Źródło: ING Bank Śląski, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię