Już niedługo, bo od przyszłego poniedziałku rozpocznie się nowa kampania reklamowa (emisja spotów w telewizyjnych) promująca bankowość mobilną w Eurobanku. Kampania będzie nosić nazwę „konto z dostępem przez telefon”. Jest to kontynuacja kampanii reklamowych z udziałem Piotra Adamczyka promujących konta osobiste oferowane przez bank oraz ich zalety takie jak przelewy ekspresowe oraz bankowość mobilna Eurobanku. Nowe spoty utrzymane są w tym samym stylu – oszczędne w formie, ale lekkie i zabawne.
Bohaterami nowych reklam są oprócz Piotra Adamczyka nowe i niepromowane do tej pory możliwości, jakie oferuje klientom konto w Eurobanku. Pierwszy spot został zatytułowany „gdzie chcesz być”. Drugi spot reklamowy Eurobanku promujący konta osobiste nosi natomiast tytuł „dostęp do konta masz zawsze przy sobie”. Czy kampania promocyjna przyniesie zamierzone skutki przekonamy się wkrótce. Na razie warto zwrócić uwagę na nowe możliwości, jakie bank chce zaproponować swoim klientom w ramach oferty rachunków osobistych oraz rozwijającej się bankowości mobilnej.