Millennium uruchamia przelewy na telefon i e-mail

Millennium dostosowuje swoją ofertę do najnowszych trendów. Bank uruchomił właśnie usługę pozwalającą na przelewy na numer telefonu oraz adres poczty elektronicznej (e-mail). Dzięki temu klienci zyskali możliwość bezpiecznego i łatwego finalizowania przelewów krajowych w złotych (bez potrzeby posiadania lub zapamiętywanie 26 cyfrowego numeru konta odbiorcy). Przelewy można wykonywać zarówno za pośrednictwem bankowości internetowej jak i aplikacji mobilnej. Nowe rozwiązanie jest wygodne dla zlecających przelew.

To odbiorca po zalogowaniu do serwisu banku musi podać numer konta. Tak na temat wypowiada się Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium: “Udostępniamy klientom usługę, która sprawdzi się w sytuacjach, gdy niezbędne jest przekazanie niewielkich kwot, a nadawca nie dysponuje długim i trudnym do zapamiętania numerem konta bankowego odbiorcy. Zlecenie przelewu na email lub nr telefonu odbywa się w prosty i bezpieczny sposób za pośrednictwem systemu transakcyjnego Millenet, a już wkrótce będzie możliwe również w Aplikacji Mobilnej.” (Źródło: Bank Millennium, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię