Liczba unikalnych użytkowników bankowości mobilnej, korzystających z niej w IV kwartale 2016 roku, logując się przynajmniej raz do swojego konta PKO Banku Polskiego z urządzenia mobilnego, osiągnęła rekord – 2 milionów klientów. Posiadacze kont w PKO BP mogą korzystać na swoich telefonach zarówno z aplikacji IKO, jak i mobilnego serwisu iPKO oraz jego pełnej wersji. Celem Banku jest dalsze zwiększanie aktywności klientów w kanałach cyfrowych. Eksperci spodziewają się, że na koniec 2017 roku z urządzeń mobilnych będzie się logować około 2,5 miliona osób w kwartale.
Z każdym kolejnym kwartałem liczba klientów, którzy aktywnie korzystają z kanałów cyfrowych, sukcesywnie wzrasta. Blisko 40% spośród tych 2 milionów to użytkownicy IKO. Jednak nadal dynamicznie rośnie ich liczba.
Pokazuje to, że aplikacja mobilna Bank PKO BP jest funkcjonalnym i wygodnym narzędziem do zarządzania finansami i dokonywania operacji finansowych.