Mobilne usługi w Credit Agricole

Klienci Credit Agricole posiadający urządzeń mobilnych z systemami Android, iOS i Windows Phone uzyskają nowy kanał dostępu do swojego banku – bankowość mobilną. Tym samym Credit Agricole dołączy do grona banków stawiających na rozwiązania mobilne. Aplikacja, która będzie dostępna dla klientów umożliwi między innymi sprawdzenie stanu konta, założenie lokaty czy wykonywanie przelewów. Tak na temat wypowiada się Joanna Tomicka-Zawora, wiceprezes zarządu banku zwraca uwagę:

„Podstawową zasadą, jaką kieruje się Grupa Credit Agricole na wszystkich rynkach, na których prowadzi działalność biznesową, jest bliskość klientowi, a więc proximity banking. Zależy nam na osobistych relacjach z klientami – na tym, aby nasi doradcy znali zamierzenia oraz projekty swoich klientów i tym samym mogli dostosować naszą ofertę produktów i usług finansowych, dzięki którym je zrealizują. Stąd tak ważną rolę w naszym modelu biznesowym pełni obsługa w placówkach. Z drugiej strony – jak pokazują badania- dla osób pomiędzy 18 a 34 rokiem życia wybierających bank jednym z istotnych argumentów jest dostępność do konta poprzez aplikację mobilną. Dlatego umożliwimy im również bankowanie przez smartfony.” (Źródło: Credit Agricole, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię