ING Bank Śląski w swojej kampanii reklamowej systemu bankowości internetowej i mobilnej Moje ING od początku pokazuje, jak funkcje i narzędzia systemu wspierają klientów w ich decyzjach finansowych. Celem najnowszego spotu TV Banku jest podkreślenie kolejnej istotnej zalety Mojego ING, a mianowicie prostego i przyjaznego dla użytkownika języka. Moje ING – prosta bankowość, prosty język. – tak brzmi hasło przewodnie nowych reklam telewizyjnych ING.
Język finansami, pełen branżowych określeń jest trudny do zrozumienia dla większości klientów, dlatego ING Bank Śląski postanowił zmierzyć się z tym tematem i uprościł pewne rzeczy. Jak deklarują eksperci Banku – klienci wolą mówić o karcie, a nie o instrumencie płatniczym czy o przelewach na konto, a nie o alokacji środków. Potrzebę tej prostej i możliwej do zrozumienia komunikacji w obszarze finansów promuje się w najnowszym spocie TV. Ukazana jest codzienną, rodzinną sytuację, by trafić do każdego odbiorcy. ING Bank Śląski współpracuje ze specjalistami językowymi z Pracowni Prostej Polszczyzny Uniwersytetu Wrocławskiego, by upraszczać komunikaty, trudne umowy, szkolić pracowników z prostego języka.