Prowadzony przez mBank program rabatowy mOkazje służy już blisko jednemu milionowi klientów mBanku i Orange Finanse. Z programem rabatowym współpracuje dwustu partnerów. Co więcej, do programu cały czas dołączają nowi uczestnicy. Działanie programu jest proste i nie wymaga od klientów posiadania specjalnej karty lojalnościowej czy przypominania o rabacie w sklepie lub punkcie usługowo – handlowym. Wystarczy w serwisie internetowym wybrać interesującą ofertę i zapłacić za nią kartą wydaną przez bank. Rabat zostanie naliczony automatycznie.
O sukcesie programu wypowiada się Marek Seralis, wicedyrektor ds. programu w mBanku: „Taka konstrukcja programu przekłada się na realne oszczędności dla klientów. Średnia wysokość rabatu to 12 proc. wartości zakupu, czyli przeciętnie 12 zł. Jednak naprawdę imponująca jest kwota, którą zarobili najbardziej aktywni użytkownicy mOkazji. Rekordziści mogą się pochwalić oszczędnością rzędu nawet czterech tys. zł od początku istnienia programu. Ciągły rozwój i coraz większa popularność platformy mOkazje, zarówno wśród użytkowników, jak i partnerów, jest najlepszym dowodem na to, że zaproponowany przez nas model doskonale sprawdza się w praktyce.”