Nowa kampania mBanku

Program rabatowy mBanku – mOkazje rusza właśnie z nową kampanią reklamową. Bank przygotował trzy spoty, które przez najbliższe dwa miesiące będą emitowane w internecie.
Reklama ma na celu przypomnienie klientom o tym, jak prosto korzysta się z programu rabatowego. Wystarczy bowiem wybrać Okazję i zapłacić kartą, online lub BLIKiem, a część wydanej kwoty automatycznie wróci na konto klienta. O tym w humorystyczny sposób opowiadają internetowe spoty.

Cyfra 3, symbolizująca trzy kroki mOkazji, w kampanii gra kluczową rolę. Bank przygotował więc trzy filmy, a w każdym główny bohater mówi o tym, jak łatwo dostał „zwrotkę z mOkazji” – „Ojciec”, „Podróżniczka” i „Siłacz”. W spotach pojawia się też troje dzieci, trzy walizki i trzy przyrządy do ćwiczeń. Każda reklama to inna konwencja muzyczna i wiele nawiązań do motywów znanych ze świata popkultury. Koncepcję działań przygotowała agencja Grey Group Poland, a media zaplanował dom mediowy Mindshare Polska (należący do GroupM). Spoty w reżyserii Anny Maliszewskiej wyprodukowała firma Tango Production.

Dodaj swoją opinię