Nowa kampania Moje ING

ING Bank Śląski przedstawia kolejną odsłonę kampanii promującej Moje ING – nową, osobistą bankowość dla klientów indywidualnych. Bank zachęca i inspiruje do podejmowania niezależnych decyzji, jednocześnie oferując wsparcie w postaci przyjaznego systemu. Jak wynika z badania tylko połowa Polaków czuje się zabezpieczona finansowo, bo ma odłożoną kwotę, wystarczającą na pokrycie różnych niespodziewanych wydatków. Dlatego w nowej odsłonie kampanii zaprezentowano kolejną funkcjonalność Mojego ING, umożliwiającą szybki dostęp do dodatkowych pieniędzy.

Bank promuje bowiem pożyczkę na klik w Moim ING, którą można wziąć, logując się za pomocą smartfona. Taki kanał dostępu do dodatkowej gotówki jest ważny już dla 57% respondentów. Podobnie istotna staje się szybkość dostępu do pieniędzy (83% badanych) oraz dogodna pora złożenia wniosku (82%). Prezentując kolejne korzyści Mojego ING, Bank chce pokazać, że nowy system to platforma, która oferuje rozwiązania dopasowane do różnorodnych potrzeb klientów.

Dodaj swoją opinię