Od połowy maja do początku lipca potrwa nowa kampania PKO Banku Polskiego – „Od juniora do seniora”. Ma ona na celu promowanie rodzinnego charakteru ofert Banku. Na akcję składają się dwa spoty reklamowe, które pojawiają się na antenie głównych stacji telewizyjnych oraz 100 innych kanałów tematycznych. Pierwszy z klipów pokazuje wielopokoleniową rodzinę korzystającą z usług Banku, drugi natomiast przedstawia radość noworodka, o którego przyszłość dzięki usługom PKO zadbali jego rodzice. Kampania ma promować nie tylko oferty rachunków, ale również elektroniczną bankowość PKO BP.
Spoty promujące kampanię pojawiają się nie tylko w telewizyjnych blokach reklamowych. Emitowane są także na stronach głównych portali internetowych – ogólnoinformacyjnych oraz specjalistycznych o tematyce finansowej. Reklamy dotyczące akcji będą rozsyłane również za pomocą poczty elektronicznej. Cała kampania ma na celu zachęcenie Polaków do systematycznego oszczędzania. Osoby, które ją tworzyły, chciały uzmysłowić społeczeństwu, że budowanie zabezpieczenia finansowego dla dzieci jest bardzo istotne dla ich przyszłości. Jednak Bank ma oferty dla całych rodzin – „Od juniora do seniora”. Są one bowiem dostosowane do potrzeb osób w każdym wieku.