Bank Pocztowy rozpoczął niedawno kampanię reklamową swojego nowego w ofercie konta osobistego. Spoty reklamujące Bliskie Konto Pocztowe będzie można obejrzeć w telewizji do 12 marca 2017 roku. Bank Pocztowy rozpoczął kampanię reklamową nowego w ofercie konta osobistego. W poniedziałek, 20 lutego, Bank Pocztowy rozpoczął telewizyjną kampanią reklamową Bliskiego Konta Pocztowego. Jest to jedno z dwóch nowości w standardowej ofercie Banku wśród kont osobistych. Drugim jest Pocztowe Konto Bez Ograniczeń. Przy promocji nowego konta osobistego z naszej oferty wybrano duże, ogólnopolskie stacje telewizyjne. Konsekwentnie kontynuuje się w formie animowanej kreacji, której towarzyszy wpadająca w ucho rymowanka. Spoty reklamujące Bliskie Konto Pocztowe emitowane będą w kanałach TVP1, TVP2, grupie kanałów tematycznych TVP, Polsacie, grupie kanałów tematycznych Polsat oraz w TV Trwam. Spoty reklamujące Bliskie Konto Pocztowe będzie można obejrzeć w telewizji do 12 marca.
Kampanię telewizyjną uzupełni obecność reklamy nowego konta Banku Pocztowego na łamach tygodnika Gość Niedzielny, który dociera do klientów Banku Pocztowego. Reklamy prasowe pojawią się w 5 kolejnych wydaniach tygodnika, tj. 19 i 26 lutego, 12 i 26 marca oraz 9 kwietnia 2017 roku. Bohaterką reklamy jest rysunkowa wesoła kobieta oraz jej równie radosny pies. Za jej stworzenie odpowiadała Agencja Ambasada, a jego produkcją zajęła się Flota Filmowa. Zakupu mediów dokonał dom mediowy Effective Media.