mBank wprowadza właśnie nowe produkty finansowe dla młodzieży, odpowiadające jej potrzebom. Bank postawił sobie na cel dotarcie do przedstawicieli pokolenia Z, czyli osób w wieku od 13 do 24 lat. Do 2020 roku, mBank zamierza pozyskać pół miliona nowych klientów młodego pokolenia. Pomimo że z biznesowego i ekonomicznego punktu widzenia młody klient oznacza dla banku dodatkowe koszty, to z czasem jego aktywność i dochodowość rosną, dlatego mBank podjął wyzwanie inwestycji w młodych. Co trzeci nowy klient Banku to osoba w wieku do 24. roku życia, często zakładająca swój pierwszy rachunek.
mBank dla młodych stworzył nowe konto eKonto m, w którym w wyraźny i przejrzysty sposób pokazuje za co, kiedy i ile posiadacze rachunku zapłacą. Jest ono dostosowane do wieku danego klienta, by rozwijać się wraz z nim. I tak młodzi od 13. do 20. roku życia mogą otworzyć podstawowe konto z możliwością korzystania ze wszystkich bankomatów w Polsce za darmo, a osoby pomiędzy 20. do 24. rokiem życia dodatkowo bezpłatnie otrzymują wpłaty i wypłaty w placówkach. Gdy skończą 24 lata, ich eKonto m automatycznie przekształci się w ROR dla dorosłych ze standardowej oferty banku. W pakiecie z rachunkiem dostępne są foto-karta debetowa z mOkazjami i rachunek do odkładania pieniędzy (mSaver).