Rozpoczyna się emisja nowej reklamy telewizyjnej Konta 360°. W spocie ponownie wystąpił Radek Kotarski. Nowa reklamy Banku Millennium, twierdzi, że o tym, że każdy dzień przynosi wiele pytań, na które musimy znaleźć odpowiedź, wiedzą szczególnie rodzice czteroletnich dzieci, które dziennie potrafią zadać nawet kilkaset pytań. Warto zatem znaleźć rachunek bankowy, który nie pozostawia żadnych znaków zapytania, a taką ofertą jest oczywiście Konto 360° Banku Millennium.
W reklamie podkreśla się wszechstronność rachunku, a zwłaszcza wygodę i nowoczesność. Nową reklamę telewizyjną będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz w kanale Banku Millennium na YouTube. Kampania reklamowa będzie prowadzona również w internecie. Kreację spotu przygotowała agencja Change/Serviceplan, media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.