Nowa reklama telewizyjna Banku Millennium

Właśnie rozpoczęła się emisja nowego spotu telewizyjnego promującego aplikację mobilną Banku Millennium oraz reklamującego jej innowacyjne możliwości. W nowym spocie Radek Kotarski – dziennikarz i przedsiębiorca – podkreśla, że tylko nieliczni mistrzowie potrafią panować nad ciałem stojąc na jednym palcu, a w Banku Millennium za pomocą odcisku palca można zalogować się do aplikacji mobilnej i bezpiecznie potwierdzać płatności online.

W aplikacji mobilnej Banku Millennium można nie tylko błyskawicznie się logować, ale także szybko ubezpieczyć auto, wykorzystując wygodną i innowacyjną funkcję skanowania kodu z dowodu rejestracyjnego pojazdu.

Nową reklamę będzie można zobaczyć w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych telewizji oraz na serwisie You Tube. Fabułę nowego spotu przygotowała agencja Change Serviceplan (Group One), media zakupił dom mediowy Initiative Media, a za działania promujące reklamę w internecie odpowiada agencja Isobar Poland.

Dodaj swoją opinię