PKO Bank Polski na Facebooku

PKO Bank Polski umożliwia załatwienie spraw bankowych za pośrednictwem swojego profilu na Facebooku. Usługa dostępna jest dla fanów profilu PKO Banku Polskiego oraz Inteligo. Dzięki specjalnej aplikacji zgłoszenie złożone na profilu trafi bezpośrednio do konsultantów banku. Za pomocą tego kanału internauci mogą między innymi składać zapytania czy reklamacje, a także zgłaszać pomysły na rozbudowę oferty. Na temat wypowiada się Agnieszka Kielichowska, dyrektor Biura Komunikacji Społecznej w PKO Banku Polskim:

„Media społecznościowe stały się naturalnym środowiskiem, w którym młodzi klienci oczekują oferty usługowej, w tym bankowej, realizowanej na najwyższym poziomie. To wielkie wyzwanie z pograniczna bezpieczeństwa i relacji z klientami. A ponieważ jednym z filarów naszej strategii jest klientocentryczność nie pozostało nam nic innego, jak tylko wypracować rozwiązanie, które z jednej strony zapewni komfort i szybkość kontaktu na Facebooku, z drugiej – całkowitą poufność danych”. (Źródło: PKO Bank Polski, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię