PKO BP najbardziej mobilny

Większość posiadaczy kont osobistych i firmowych w PKO Banku Polskim korzysta z aplikacji mobilnej IKO. Pojawiła się ona na rynku w marcu 2013 roku. Obecnie posługuje się nią już 600 tysięcy użytkowników. Bank przyciąga nowych klientów coraz to nowszymi aktualizacjami, zmianami i ułatwieniami w użytkowaniu aplikacji, co sprawia, że systematycznie rośnie liczba osób, które chcą obsługiwać swoje konto mobilne. Wszystkie stopniowo wprowadzane udoskonalenia wpływają za zwiększenie zadowolenia klientów PKO BP.

PKO Bank Polski znajduje się na prowadzeniu wśród innych banków oferujących bankowość mobilną. W pierwszym kwartale 2016 roku blisko 1,7 miliona klientów Banku Polskiego było aktywnymi użytkownikami serwisu IKO (zarówno w wersji lite, jak i pełnej aplikacji na telefon komórkowy). Oznacza to, że każdy klient przynajmniej raz w miesiącu zalogował się do swojego banku z poziomu telefonu komórkowego bądź tabletu.

Aplikacja IKO systematycznie zmienia się, by jak najbardziej spełniać wymogi i potrzeby jej użytkowników. Niedawno wprowadzono do użytku takie funkcje jak: doładowania telefonu na kartę, podgląd szczegółów zleceń stałych, spłat kart kredytowych i kredytów, a także możliwość wysłania prośby i przelew gotówkowy do innego użytkownika aplikacji. Dodatkowo Bank PKO dał również możliwość płacenia BLIKIEM.

Dodaj swoją opinię