W Banku Millennium można już korzystać z przelewów na numer telefonu za pośrednictwem systemu BLIK. Jeżeli klienci mają numer telefonu powiązany z kontem w Banku Millennium otrzyma przelew od innego klienta banku natychmiast. W przypadku, gdy jest inaczej odbiorca otrzyma informację o oczekującym przelewie, kod tymczasowy oraz instrukcję jak odebrać pieniądz. Samo wykonanie przelewu jest proste. Wystarczy zalogować się do aplikacji mobilnej banku z BLIKIEM, wybrać numer telefonu odbiorcy i wysłać przelew.
O nowych możliwościach systemu BLIK wypowiada się Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium: „Realizacja przelewu na telefon BLIKIEM umożliwi natychmiastowe przesyłanie pieniędzy pomiędzy bankami, należącymi do systemu BLIK. Dotychczas było to możliwe jedynie między klientami Banku Millennium. Dla nich oczywiście nic się nie zmienia. Po wdrożeniu usługi przez inne banki, przelewy na telefon będą realizowane natychmiastowo i klienci tych banków będą błyskawicznie otrzymywać środki na konto. Wystarczy, że zainstalują aplikację z BLIKIEM i powiążą swój numer telefonu z rachunkiem.”