Właśnie ruszyła nowa letnia kampania reklamowa Wymarzonego Konta Osobistego w Raiffeisen Polbanku. Oferta została wprowadzona około 16 miesięcy temu i od tamtej pory klienci otworzyli ponad 340 tysięcy rachunków z tej oferty, co świadczy o dużym zainteresowaniu produktami Banku. By jeszcze bardziej zachęcić do skorzystania z oferty Raiffeisen Polbank wyemitował właśnie trzy spoty reklamowe, w których podkreśla gwarancję niezmienności cech i warunków konta – przede wszystkim bezpłatność jego prowadzenia oraz możliwość darmowego pobierania gotówki ze wszystkich bankomatów.
Bohaterów tych trzech spotów ukazano w sytuacjach, gdy zawodzą się na niedotrzymanych obietnicach. I tak jeden z nich – wytatuowany mężczyzna z małym pieskiem skarży się: „A obiecywali, że urośnie”, druga kobieta z nieudaną fryzurą mówi: „A miał być złoty blond” oraz trzecia dziewczyna z rowerem w strugach deszczu narzeka: „A obiecywali słońce”. Reklamy te miały być nawiązaniem do często niespełnianych przez inne banki warunków ofert, które w rzeczywistości okazują się być mniej korzystne niż na początku zapowiadano.
Kampania telewizyjna ma potrwać 10 tygodni. Emitowane będą na zmianę trzy piętnastosekundowe spoty reklamowe na kanałach ogólnopolskich i w stacjach tematycznych.