Rozwój aplikacji mobilnej w Pekao

Bank Pekao ciągle pracuje nad rozwijaniem swojej aplikacji bankowości mobilnej przeznaczonej dla klientów indywidualnych. Nowa wersja umożliwia im korzystanie z takich usług jak „rozszerzona rzeczywistość”, czytelne kalkulatory kredytowe i depozytowe oraz funkcji płacenia przy wykorzystaniu QR kodów. Obecnie z bankowości mobilnej oferowanej przez Pekao korzysta już 280 tysięcy klientów. Przypomnijmy, że aplikacja mobilna dostępna jest w Pekao od grudnia 2011 roku. Warto zwrócić uwagę na niektóre nowości wprowadzone od tej pory przez bank.

Zajmijmy się przykładowo ofertą „rozszerzonej rzeczywistości”. Dzięki niej użytkownicy posiadający urządzenie mobilne z systemem Android, iOS albo Windows Phone mogą w prosty sposób zlokalizować oddział banku, punkt rabatowy czy bankomat. Wykorzystywana jest do tego kamera urządzenia mobilnego. Wyszukiwarka pozwala na odnalezienie danego obiektu z własnej perspektywy i przedstawienie go na obrazie z kamery. Na uwagę zasługuje również wygodna funkcja obsługi kodów QP, która pozwala na szybkie dokonywanie przelewów dzięki możliwości skanowanie kodu z faktury w celu otrzymania gotowego formularza przelewu ze wszystkimi niezbędnymi danymi.

Dodaj swoją opinię