Urodzony na smartfony

Wystartował trzeci etap kampanii „Urodzony na smartfony”. Nowa odsłona kampanii promuje konto oszczędnościowe SMART Procent oprocentowane na 4% w skali roku. Cechą charakterystyczną konta jest brak progów oszczędnościowych – cały kapitał na koncie oprocentowany jest tak samo (4%). Ponadto jeden przelew (miesięcznie) z konta oszczędnościowego na konto osobiste (w SMART) jest darmowy. Nowa odsłona kampanii promuje konto potrwa do końca lipca 2014 roku.

Tak o nowej kampanii i ofercie banku wypowiada się Tomasz Lipiński, odpowiedzialny za marketing w Banku SMART: „Jesteśmy świadkami narodzin „generacji mobile”, ponadpokoleniowego zjawiska, które w coraz większym sposób zmienia nasze życie. Dotyczy to nie tylko bardzo młodych ludzi. Według wyników badań z bankowości mobilnej w Polsce najchętniej korzystają osoby w wieku 25-45 lat, którzy z racji trybu życia po prostu chcą być mobilni. Właśnie do nich, czyli ludzi ceniących czas i pieniądze, kierowana jest oferta Banku SMART.” (Źródło: Bank SMART, prnews.pl)

Dodaj swoją opinię