Zrób to na leniwca

Zrób to na leniwca to kampania edukacyjna przygotowana przez Bank Zachodni WBK S.A. wspólnie z Blue Media i PKO BP Finat. Ma ona za zadanie uświadomić klientom jak proste, szybkie i wygodne jest doładowywanie telefonów komórkowych za pośrednictwem rozwiązań online. Jak się okazuje klienci wciąż o wiele częściej stosują rozwiązania tradycyjne niż doładowanie przez Internet czy mobilnie. Kampania edukacyjna potrwa od 1 do 30 czerwca 2015 roku. Jej głównym bohaterem jest leniwiec, który decyduje się doładować telefon przez konto banko.

Widząc, jakie są z tego korzyści zachęca do tego samego klientów banku. Kampania prowadzona będzie w telewizji i Internecie. Wspiera ją większość banków działających na naszym rynku. Banki chcą w ten sposób zachęcić do korzystania z możliwości doładowywania telefonów przez serwisy transakcyjne zamiast w sklepach kupując karty. Kampanii reklamowej towarzyszy specjalna strona internetowa pokazująca zalety i sposób takiego doładowywania telefonu komórkowego. Można tam również znaleźć listę banków wspierających akcję.

Dodaj swoją opinię