Western Union w bankomatach PKO

Współpraca pomiędzy Western Union i PKO Bankiem Polskim trwa od trzech lat. Od 6 lipca 2015 roku pieniądze otrzymane za pośrednictwem Western Union klienci banku mogą odbierać w bankomatach wykorzystując do tego kartę płatniczą wydaną do konta osobistego lub oszczędnościowego rachunku walutowego. Do tej pory przekaz można było odebrać w placówce banku lub za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Teraz klient, który uzyska informację o przekazie i numer kontrolny tego przekazu może udać się do najbliższego bankomatu PKO Banku Polskiego.

Następnie należy włożyć kartę i podać PIN, a na ekranie pojawi się opcja odbioru przekazu. Po podaniu numeru kontrolnego pieniądze zostaną przelane na rachunek klienta. Wpłata będzie wykonana w walucie rachunku, do którego wydano kartę. Gdy waluta przekazu będzie inna niż waluta rachunku, kwota przekazu zostanie przeliczona na odpowiednią walutę. Przeliczenie zostanie przeprowadzone zgodnie z kursem walut Western Union z momentu nadania przekazu. Gdy operacja się zakończy klient może ponownie włożyć kartę do bankomatu i wybrać otrzymane pieniądze.

Dodaj swoją opinię