Klienci Banku Millenium mogą już korzystać ze specjalnej aplikacji mobilnej przygotowanej na Apple Watch. Aplikacja przygotowana na specjalne zegarki typu smartwatch umożliwia sprawne zarządzenie finansami. Aplikacja posiada funkcje najczęściej wykorzystywane przez klientów. Do tej pory klienci posiadający zegarki typu smartwatch mogli korzystać z aplikacji opartej na systemie operacyjnym Android. Teraz z możliwości, jakie dają podobne rozwiązania będą mogli bez problemu korzystać klienci posiadający zegarki oparte o system operacyjny iOS.
Dzięki aplikacji można sprawdzić saldo na rachunku bankowym (bieżących, oszczędnościowych czy walutowych), na karcie kredytowej czy karcie przedpłaconej. Aplikacja pomoże w odnalezieniu najbliższego bankomatu czy placówki Banku Millennium. Ponadto klienci będą mogli zapłacić urządzeniem mobilnym przy wykorzystaniu systemu płatności BLIK. By skorzystać z nowej aplikacji należy posiadać aplikację mobilną (najnowszą wersję) Banku Millennium na iPhonie zsynchronizowanym z Apple Watch.